.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح پزشك خانواده انقلابي در حوزه بهداشت و درمان كشور است
شمال نيوز-عضوء شوراي شهر ساري عنوان كرد:طرح پزشك خانواده انقلابي در حوزه بهداشت و درمان است
طرح پزشك خانواده انقلابي در حوزه بهداشت و درمان كشور است

به گزارش خبرنگار شمال نيوز:سخنگوي شوراي اسلامي شهر ساري در جلسه علني شوراي شهر مركز مازندران اظهار داشت:در صورتي كه بيماران در مسير درست قرار بگيرند كاهش خدمات مازاد و غير ضروري كاهش هزينه هاي بيماران را به دنبال خواهد داشت و در صورت برنامه ريزي صحيح انقلابي در اين حوزه اتفاق خواهد افتاد.

سخنگوي شوراي شهر ساري به طرح پزشك خانواده اشاره كرد و افزود:اين طرح در سطوح مختلف پزشكي به شهروندان خدمات رساني خواهد كرد.

باقري اين طرح را در راستاي توسعه عدالت در كشور دانست و گفت:طرح پزشك خانواده توسعه عدالت در كشور مي باشد و در اين طرح رابطه مالي مستقيم بيمار و پزشك را در حد بسيار زياد كاهش خواهد داشت.

جمال باقري به يكي از مواردي را كه در اين طرح مورد ابهام است اشاره كرد و گفت:نحوه پرداخت سرانه پيش بيني شده از طريق سازمانهاي بيمه گر مي باشد و همچنين نوع قرارداد پزشكان و سازمانهاي بيمه گر نيز در پرده ابهام قرار دارد كه نياز به اصلاح آن احساس مي شود.

وي به برگزاري روز مازندران اشاره كرد و اظهار داشت: با اشاره به نامگذاري 14 آبان به عنوان روز مازندران  امسال روز مازندران با شكو ه برگزار  شود.

 جمال باقري تصريح كرد:براي هرچه بهتر برگزاري روز مازندران همه دستگاه ها و مسولين فرهنگي با دقت نظر بيشتري در حال برنامه ريزي هستند.

جمال باقري افزود:در برگزاري باشكوه مراسم روز مازندران قطعا نياز به رسانها احساس مي شود

 وي 14 آذر را روز رابطين سلامت عنوان كرد و يادآور شد:مهمترين خدمات رساني به شهروندان در رابطه با بهداشت  محيط است كه شورا در اين زمينه به وظايف نظارتي خود عمل خواهد كرد./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.